Jaaa.

Igår var det jobb. Lite ärenden på stan innan. Skulle laga min dator, den är ledsen och får ingen ström.
Men den var kaputt sa de. Jaha. Jippuuue. En ny utgift.
Sen handlade jag lite födelsedags presenter till Mor.
Var på banken (fortfarande ingen lön från Domus Optik...)
Sen jobbaa.
Snabbt hem och kastade i mig en banan (glömde äta mat igen...)
Sen ut på sjön med gänget.
Drack öl & skumpade vinglasen i båten. Det går fort när Lasse kör.
Till borgvik och åt grillbuffé.
Sen hem. champagne. Tittade på hus.
Sooova.
Nu bakar jag kaka.
Sen jobba.
Sen Hk.
Sen Kusinkalas.
Och snart är veckan slut.
Snart är jag 67893 år och skrupplig.
Puss

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin torsdag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback