Ingen vanlig dag

För det är mammas födelsedag. HURAA HURRA HURRA.
Grattis Grattis kära mor.
Vi ska fira henne på sjön med ett helt gäng. Jag sänker nog medelåldern
en smula.
Men jag ska få mat  och fira mamma, de kan man inte missa.
Jag började dagen med en löptur. Jag ville inte alls.
Men efter många om och men fick jag på mig skorna och
skuttade iväg.
Nu mår jag otroligt bra och kom på varför jag ofta sprang på morgonen förr.
Har ätit frukost och nu ska jag göra mig iordning för jobb.
Igår fick jag sitta och vara med på 2 undersökningar.
Jag längtar så tills jag ska få göra synundersökningar själv!!
Ska få göra lite på pappa idag tror jag. Huhi.
Skönt att man jobbar med en kurs etta på karolinska institutet.
Man lär sig massa bra saker....
Dags att köra igång dagen då.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback