BHK

Onsdag idag.
Morgonen sysslor: frukost, skriva i min nya kalender och tvätta mammas bil.
Nu: Iordning för fika med Min fin fin fina vän Lottie.
Sen jobba.
Sen leka med Carro,Sara,Lottie. Grill i skogen.
Imorgon: Jobba. Tur till K-stad.
Livet flyger iväg.
Igår på jobbet kände jag för första gången i mitt liv hur jag tappade tålamodet med
en kund. Lite små sjuk och en tant som var så fruktansvärt envis och gnällig.
Men överlevde även detta.
Jag och Sara fixade en IKEA byrå som sara köpt. Eller jag kanske inte var direkt delaktig
men satt säkert i soffan och peppade sara som slet så svetten sprutade.
Sen tog jag & Ronia en minigolf tävling. Inte för att koncentrationen var på topp
eller så. Men vi fick umgås och se varandra.
Nu ska jag putsa mina glasögon och sätta fart mot kvarnen.
ANDRÈ är hemma också. Känns bra att ha honom i närheten.
Puss på han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback