Världens bästa 20-års present.

Har fått min 2:a 20 års present av André! Spa. Och hur härligt är det inte?
Borde göras oftare. Blir lugn i hela kroppen bara av att vara där.
Vi kom dit vid halv 11 tiden igår, fick rummet direkt. Började med ett gympass
i ca en timme. Sen fruktstund & bubbelvatten innan vi solade & badade.
Tog en tur runt i Sunne centrum. Inte så stort. Gick på 5 min.
Sen gick jag på Spa Core boll. André vägrade.
(Otroligt effektiv träning!!)
Slappade på rummet lite innan jag släpade med André på Bodyattack.
Kanske inte det smartaste valet jag gjort, han blev arg som ett bi när han upptäckte
att han var ensam kille och det var, citat "det mest bögiga jag gjort i hela mitt liv"
Ja, han kommer nog inte gå på bodyattack mer.
Till rummet & drack skumpa och gjorde oss iordning för middag.
3-rätters OTROLIGT god mat. Aldirg varit så mätt i hela mitt liv.
Drack gott vin och mådde allmänt bra. Sen, kl 9. höll vi på att somna i slapparstolarna med varsin kaffekopp i handen. Ja, hästens sängen lockade. Så vid 10 tiden låg vi nedbäddade och myste framför en film.

kl 9 var det frukost. Jäklar så jag älskar hotell frukost! Vi åt väl i ca 45 min.
Gööött. Sen hoppade vi i bubbelpoolen och njöt lite.
Solade & sen var det dags att checka ut!
´Den bästa presenten jag någonsin fått. Bugar & bockar Älskling.

Nu ska jag baka ännu en kaka, eftersom mamma & pappa "förstörde" min förra.
Sen ska jag & André leka i snön och ikväll kommer mina fina vänner på middag!
Bästa helgen på länge.


   

     

  

   

   



 


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback