Söndag

Det total extrem snöar!! Hela dagen igår, och nu bara fortsätter det! Shitt ass.
Igår var det plugg, träning, middag med Erle, sen bowling med Lisbeth,Björn,Erle & Örjan.
Jag är totalt världelös på bowling.. Men fick ner nån kägla då och då! haha.
Det roligaste var när björn ramlade innan han skulle kasta klotet. Skratta så jag
fick ont i magen! Sen reser han sig upp och ska försöka på nytt. Vad händer?
Då tappar han klotet bakåt mot oss. Tårarna sprutade!! Länge sen jag skrattade så mycket.
Sen åkte vi hem, hyrde en film. SÅg på filmen och Kristin Richardsin orkade nästan
hänga med hela filmen! Var ganska trött då filmen var slut halv 1. Björn fick
köra hem mig, Erle & Örjan. Han såg nog att jag inte var i form till att gå.
Somnade fort efter ett samtal med min André.
Vaknade halv 10. Frukost & kaffe. Nu ska jag sätta igång och städa, tvätta & baka bröd (:
Får se om jag har tid att plugga. Ett spinnings pass ska väl hinnas med också (:
Hoppas ni får en fin söndag.
Jag saknar André Lilloe-Larsen så det gör ont! Gwashh. Men den som väntar på nått gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback