nkl

Biologin var lika tråkigt som väntat. Men veckan började iof bra ändå, fick tillbaks proveksamen i biologi, och vad hade erle, jag & lisbeth skrapat ihop? Jo ett A. Satt fint, tyvärr bidrar det inte i slutbetyg. Men ändå.
Slutade kl 1. efter 2 timmar med 200 åriga Trygve som inte kan prata rent.
Erle följde med mig & handlade mat. ja 300 kronor fattigare...
Nu har jag städat alla lådor och tvättat golv osv. Luktar gott gott. Sitter och pluggar matte!
Ska snart slänga ihop lite mat!
blir nog en lugn och fin dag idag. Lite stepp ska de bli ikväll också.
Inte fel inte fel.
Juste; Jag fick post idag! Jätte kul. Och det var inte bara räkning, ett kort från Mormor & Morfar. Blev jätte glad! Hiiihi. Vill ha mera post! Ska nog börja skicka brev istället för sms, billigare för pappa också :P
Puss på André.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback