Kongsberg

Tillbaks i norgeland! Jag ville inte alls hit. men nu när jag är på plats är de helt okej.
Har haft för kul under helgen så ville vara hemma i skogen och leka mera!
Har haft en av de bättre helgerna i mitt liv. Spa, middag med vänner, shakka på tiki,
och idag avslutades helgen med pulkaåkning bakon 4-hjuling på isen.
Svårslaget!
André & Ola skuttade omkring som två små busungar. och det var precis vad dom var när de fick
sladda runt och kastas av pulkan. Haha.
Nu ska jag sova. Är trött eftersom jag sov 3½ timme i natt.
Dagens ros: Pappa. För att du betalar min fina lilla lilla mini telefonräkning! Hjälper en fattig stundent. Man kan nästan kalla han för kärleksgud eftersom han gör så att jag & André kan prata i telefon och hålla kärleken vid liv. Och pappa får ju en alldeles förtjusande svärson som bonus. Iallafall, så bugar jag & bockar för det min snälla far.

NU. Sängen.
Sov gott alla mina fina vänner.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback