K-Town.

Jag är hemma. Och känner att jag saknat det här stället. Skönt att komma in i sin 19 kvm stora hybel.
Har plockat upp alla saker, tagit bort ALLT som har med julen att göra. Satt upp massa foton på väggarna och skrikit åt IKEA som inte kan skriva bruksanvisningar för tjejer. (får ej in lampan i vitrinskåpet).
Har handlat mat, gissa vad jag åt? TONFISK. Tro det eller ej men jag har fakitskt längtat efter det.
Tonfisksallad. Gjorde lite extra så nu har jag till lunch på skolan imorgon. 
Jag har ingen feber. Den gick över igår! Efter en hel dags liggande i soffan med elis, vi såg kanske 100 filmer och bara myste.

När jag åkte tåg kom jag på att jag har ett väldigt bra liv, världens bästa mamma & pappa.
En pojkvän som jag älskar över allt annat och vi är fortfarande lika löjligt kära efter 2 år.
Strävar efter min dröm och bli Optiker, och är på god väg.
Har underbara vänner som alltid finns där. I vått & torrt.
Nej. Vad tusan ska man klaga på?
Nu ska jag ta med en apelsin och gå över till Erle & se på Tv & smaska apelsin,
innan jag ska sova och sen traska till skolan imorgon.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback