Jusde

Ett annat nyårslöfte, kanske det viktigaste av de alla. Jag måste sluta få dåligt samvete över allt.
Har bestämmt att stanna hemma även denna vecka. Känner mig inte helt 100 och orkar inte åka iväg för en lektion på fredag. Så förlänger mitt jullov. Pratade med läraren och hon tyckte dte var rätt att bli helt frisk. Hon kanske inte ville att jag smittade ner hela HIBU med Svensk spysjuka.
Så ska väcka kroppen till liv nu, det enda är att jag är trött o sliten i kroppen och att matlusten inte finns.
Men snart så kommer nog även de tillbaks.
Ikväll kommer det massa folk hit, Fam Pettersson, Fam Falk, Fam Norrby. Ja jädrar.

Jag saknar Lisbeth & Erle lite nu.. Vill till Kongsberg & Leka. MEN nästa vecka.
Ja då blir de lek & bus i Kongsberg som aldrig förr.


Jag & Mina fina norska vänner. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: kfsda

test

2010-01-05 @ 14:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback