Huo

Lugn dag i skolan. 2 timmar föreläsning & 4 timmar ledigt innan vi var försökskaniner åt 3:e klass. De mätte blodtrycket & fotograferade näthinnan osv. Hem. Har betalat mina optiker saker för 10.000 kronor. BLÖ.
Men man har ju inte så mycket val. 
Skrikit lite på SJ som är dumma. Får se om jag får någon biljett imorgon eller hur det går.
Nu ska jag på middag hos Lisbeth. Mat kanske är det som kan rädda mig från mitt braiga humör?
Träna får jag se hur jag gör. Min kropp är lite sliten efter 7 dagar i rads träning.
Ska bli skönt att komma hem till André lite.
Och just det: toppen på denna dagen, jag fick F. Ja alltså det dåligaste av de dåligaste betygen av alla. Icke godkännt osv på en uppgift i optoteknikk. GAAH. Bara för att jag & Erle missuppfattade uppgiften & kollade 90 grader fel på axeln i fokusmålaren.
(Fast i de 3 andra uppgifterna fick jag A, det bästa av de bästa.... tur var väl det)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback