Hemma.

Tiden springer ifrån mig. Gör massor med saker.
Igår myste jag & André Massa massa.
Idag har jag varit hos tandläkaren. Ja 20 år och tandställning igen? Är det verkligen okej?
Sen fikade jag & André med Sara. Mysigt att bara sitta och dricka kaffe och prata.
En tur på stan då jag & Sara agerade modekonsulter åt André.
Hem till skogen, bakade 40 småkakor. De godaste jag vet.
Sen ut i naturen. Jag & André skulle grilla korv vid sjön. Ja, vi argumenterade friskt
om vem som kunde tända brasan bäst. Vet dock inte riktigt vem som vann.
Fick korv med bröd! Gott.
Nu har jag slängt ihop dagens kaka Nr 2. Som vi ska ha på middagen på lördag!
Ska iväg på bio med Sara & Ola nu.
Och imorgon åker jag & André på spa. Hur lyxigt är inte det?

P&K

Kommentarer
Postat av: Åsa

Varför ska du få tandställning?

2010-01-23 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback