Gris.

Dagens skola har varit effektiv! Först skar vi i gris. Blåste i lugnor. Skar i tungan. Kollade in hjärtat osv.
Inte det mysigaste jag gjort. Sen satt jag & Lisbeth och prata i kantina lite, innan vi drog upp matte böckerna och gjorde lite uppgifter! Duktiga.
Sen var det dags för retnoskopera, fick till mina 2 pasienter. Yejh. Men lite mer övning behövs nog.
Lisbeth & jag traskade till ICA. Shoppade loss. Sen hem. Var hemma kl 4. Nu försöker jag få lite ordning här samtidigt som jag bakar en äppelkaka som fredagsmys kaka.
Skulle på full pakke kl 17:30. Men min kaka är icke färdigt innan det. Så får bli löpning/gym.
Om jag orkar, blev lyst i ögonen väldigt väldigt länge! Jag var nog intressant, så har en fin fin huvudvärk.
Men löpning brukar hjälpa så.
Sen blir det middag hos Erle. Önskemål om mangokyckling, så de blir det!
Slapp i soffan.
Saknar André attans mycket. Bara en vecka kvar....
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback