Glad.

Idag är jag glad. Inte imorse när klockan ringde.
Inatt, precis när jag somnat. Drog brandalarmet igång. Var det värsta jag hört i hela mitt liv.
Hoppade i kläder. Tittade ut genom dörren, som tur var kikade Erle också ut samtidigt.
Vi knatade ut i pyjamasbyxor och ruffsigt hår. Det var någon i 313 som lagat mat vid 12 tiden på natten och utlöste brandalarmet. Orkade inte somna förrän vid 2 tiden.
Därför var jag lite trött imorse.
4 timmar biologi, 1 soduku löst & en thermos med kaffe tömd så var skoldagen slut.
Gick förbi ICA och handlade mat till middagen ikväll. Ska bjuda Erle på dejt.
Mangokyckling & till efterrätt blir det mörk kladdkaka med hallon. Improviserade lite så vi får väl se hur den blir. Film & massa mys står på schemat ikväll. Kan behövas efter första skolveckan.
Ska träna full pakke halv 6. Är så skönt att komma igång igen efter min sjukdomsperiod.
Har precis skurat golvet så jag har sår på knäna, tur att det bara är 19 kvm! hehe.
Nu ska jag plugga lite biologi innan jag tränar.
Ha en bra kväll mina vänner.
Nästa fredag är jag på Selma Spa & njuter av min 20 års present! (:
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback