Endagars?

Undrar om jag fick halsont bara över en dag? Nu känns det nästan inte alls. Och i natt var det de värsta halsont jag någonsin haft i mitt 20 åriga liv. Hur går det ihop? Kanske var det ett straff för att jag shoppade så igår?
SÅ gissa vad? JAG SKA TRÄNA!
Blir lite lycklig av bara tanken. IiIi. Men ska ta de lite lugnt eftersom jag precis kommit ur
en sjuk dvala. Men ändå. Jag ska få springa, daaamn va skönt.
Ska ta & skriva in recept i min nya fina recept bok. Nu medans André sitter och spelar Tv spel.
Sen ska vi träna. Sen blir de fredagsmys med fruktsallad. Jag har inte ätit det på  jätte länge och är
enormt sugen på det. Längtat i flera dagar. 
Nu ska jag knåpa ihop några recept. :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback