bIOLOGI

ErlePerle och jag tillbringade nån timme på bibloteket. Duktiga som tusan!
Sen gick vi hem till mig, åt upp resten av äppelkakan (vi var ju duktiga och pluggade så länge)
Satt i sängen och såg på nya avsnitt av Grey´s anatomy. Mysigt såhär på en extremt snöig lördag.
Nu ska jag dra på mig träningskläderna och springa bort äppelkakan.
Sen ska jag & Erle laga lax till middag. Mumma!
Mamma ringde förrut, frågade om vi inte skulle åka på IKEA och köpa lite saker till hybeln.
JOOOOO. Blev sugen på att piffa till lyan lite. Så nu ska jag kolla på lite möbler och
sen ska jag tvinga hit mamma & pappa med lite saker framöver, så kan vi åka skidor
också. Ja mysigt.

Nu ska jag byta om och tagga till ett löppass.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback