André.

Ibland är det tur att man har en mycket snäll pojkvän.
Igår tog han febern på mig, bäddade ner mig, hämtade vatten & X antal smärtstillande...
Åkte och köpte godis åt mig, jag fick välja film. Tvingade i mig smörgåsar.
Gjorde frukost på sängen. Ja. Ni hör ju.
Kan inte klaga på den mannen inte.

Nu är jag hemma i skogen. Vaknade med 38,5 i feber. Har svalt 2 ipren.
Så nu har jag ingen feber. Moaaha. Ibland kan man undra om inte alvedon är världens bästa uppfinning.

Är meningen att jag skulle på Farfars 90 års kalas. Men får se hur jag gör med den saken.
Bäst vore nog och vila. Så jag slipper den här sjukdomen. Min skola har redan drabbats av alla sjukdommar.
Måste till Kongsberg och starta med mina studier.
Nej. Ska bli frisk.
P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback