ZzzzZ

Somnade jag på matten? Ja. Ögonlocken föll ihop till som tätt.
Enda lösningen: kaffe. Så i sista pausen gav jag upp. Köpte en kopp kaffe.
Och vad hände? Jag blev pigg, följde med i föreläsningen. Så kom inte och
säg att kaffe är dåligt!
Skulle retniskopera, men första årslabben var knökad med folk.
Så vi gick hem ist. In på ICA, jag handlade baksaker! 
Ska BAKA. Som en liten belöning för att jag nästan var vaken på
matte föreläsningen.
Håller tummarna för systeryster som är i bulgarien och tävlar idag!!
Hejja Hejja.

Det tok snöar ute. Har kommit jätte mycket snö i natt!! Tror att det
aldrig kommer bli vår i Kongsberg. Aldrig någonsin!!

Nej nu ska jag baka... IiIiI.
Sen plugg Pluggg Plugg.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback