Yeej

Nu är André på Kongsbergs tåget. Snart här med andra ord.
Han hade slagit i lite väggar och så innan han åkt hemmifrån.
Han tycker verkligen inte om att åka tåg.
Därför ska han få en kak-buffé när han kommer.
Finns det något han tycker om så är det kakor.
Och jag tycker om att baka så! Tss.
(gjorde hjärt-chokladbullar, kan vara fint till alla hjärtans dag)

Jag har suttit med min snoriga näsa och löst bioologi uppgifter.
Duktigt. Gick riktigt bra idag. Var nog för att jag haft lite paus från
boken en stund.
Nu ska jag fixa iordning mig och sen möta André på tågstationen.
IOiIIi.
Känner mig lite som 14 år och nykär. när man ska ta pojkvännen
med hem för första gången. fast nu bor jag ju själv och vi har
varit tillsamans i snart 2 år. Men ungefär lika.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback