Skola.

Skolan blev inte så lång som jag trott. Traskade i -17 grader de 2.5 km till skolan.
Kom in som is-bitar. Gick och mätte blodtrycket i våra ögon som tog ca 10 min.
Skulla gå och göra ORBI oppgaven. Men första års labben var full.
Så vi fick snällt återvända hemmåt.
Erle & jag köpte mat på ICA innan vi givk hem. Måste ju ha frukt!!
Nu sitter jag och slurpar kaffe, läser biologi och lyssnar på Lars Winnerbäck.
Var otroligt länge sen jag lyssnade på honom. Kärt återseende.
Jag vill fika hos mormor & morfar. Måste jag försöka hinna med nästa gång
jag är hemma! Ska passa på att tacka för OTROLIGT sköna&fina badlakan jag fick
i julklapp. Mycket bra!
Nu ska jag läsa om muskler och njuta av Winnerbäck & kaffe.
P&K
Mormor & Morfar, Nösund 2009.
Världens bästa fika finns i Tobol, Gunnarskog, Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback