Njuter

Jag njuter av smärtan i mina biceps. De gör fruktansvärt ont. 
Men de är en sån skön smärta. La på extra kilon på alla övningar.
Utom benböj. Och det gick fin fint. Slitsamt som tusan. Men man fixar de
där extra kilonen bara man vill.
Nu lyssnar jag på en ny favorit låt. Har hittat snowpatrol igen.
André säger att det är flumm musik. Äsch.
Det lugnar pulsen lite. Ska hoppa in i duschen och ha mini spa såhär
på en torsdagskväll. 
Sen väntar skidskytte.
Och imorgon kl 16:00, då tar jag vinterlov. Ska leka med mina vänner.
Mysa med André. Och få mat av mamma & pappa.
Hälsa på mormor & morfar. Färgahåret. Och sist men inte minst.
Få tandställning. HÄÄÄRLIGT.
Nej, jag luktar som en gammal disktrasa. Duschen nästa.
Fint gäng på Rhodos 2008. Röd penna till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback