Måndag

Igår åkte vi hem till Boda. Fick middag & sen fick jag ta hand om André
som blivit förkyld. Varmt honungsvatten & kakor. Bra medicin det.
En film under filt. Jag gjorde världens största fruktsallad som vi smaskade i oss
till OS. Sen blev alla akut trötta o en god natts sömn väntade.

Hade klockan på 6:00. Vi skulle se på hockey. Men det var liiite svårare att gå upp
än väntat. Så vi sov till 9 ist. Frukost & nu har jag tvättat kläder, plockat ur diskmaskinen
och varit en duktig dotter innan jag nu ska åka in till stan och få klippa mig & färga håret hos
Frisören Sara. Yeej. Har längtat efter detta länge nu. Mitt hår är som en risbuske!
Sen ska jag se om Sara kanske vill fika, annars ska hon & jag Pumpa halv 5.
Härligt. Sen ska jag köra RPM med mamma & lena.
Har fått en gratis vecka på HK. Den måste ju användas.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback