Lördag

Ja, nu var det lördag. Vill inte att veckan ska ta slut.
Har haft det så bra hemma.
Igår så spelade jag & André monopol. Jag vann stort!
Sen gick jag till gymmet och sprang 40 min.
Duschade och gjorde oss iordning åkte in till stan och
träffade Sara & Ola. Vi gick ut och åt Thai-mat och satt och
tjöta i 2 timmar. Sen hem till dom och såg på Os och spelade
monopol igen. André gick vinnare ur spelet denna gång.
Körde hem i spöregn. USch.
Somnade gott bredvid André.
Imorse fick han gå upp tidigt och jobba.
Jag tog en rejäl sovmorgon till halv 11. Har inte fått sova ut något under mitt lov!
Så idag var det dags. 
Ska ta en tur till centret och köpa lite smink tror jag. Besöka André på jobbet
och när han slutar kl 4 ska vi hem till boda.
Där blir de Lördagsmys.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback