Leende-på-läpparna-dag

Bra dag! Var i skolan kl 8 (började inte förräns 10, plus poäng till oss) Retnoskoperade 3 pers! Yej.
Så nu är jag färdig med uppgiften som ska in imorgon. Sen föreläsning. Nytt ämne: Oftalmisk optikk.
Det var Bonnie som hade det så det gick väl bra. 
Fick en uppgift som skulle vara inne nästa vecka, men jag, Erle & Lisbeth var så duktiga och gjorde den direkt! Sen köpte vi en bok för 1 miljon. (lite överdrivet, men 999 NOK, och jag fick snällt ringa pappa och fråga om han kunde köpa boken tills jag får pengar nästa månad, härligt att vara student!!)
Nu är jag hemma.
Hur märker man om Kristin är glad? Jo, då bakar hon. Det ska jag göra idag. Kärleksmumms.
André kommer på Lördag, och nu när vi inte setts på 2 veckor tycker jag han behöver lite kärleksmumms!!
Så det ska jag slänga ihop nu, sen skriva färdigt rapport/inlämmningsuppgift. Bodypump Osv.

Och en sak som gjorde min dag ännu bättre! Mammas optiker i Karlstad har nog fixat ett sommarjobb åt mig. Det är visserligen i Karlstad men ändå. Kul att få lära sig massa saker, vore kul o få jobba hos en Optiker :)
Ja, jag har en bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback