Jej

Igår var det mysfredag delux med familjen Lilloe-Larsen. God mat, glass, soffliggande & Tv.
Somnade gott bredvid André. Han sa att jag snarkade innan jag lagt huvudet på kudden.
Upp kl 9. På med understället. Frukost. Och sen skjutsade André mig till Åmotsfors. Ja!
Nu ska jag göra Comeback på skidtävling. Mamma & Jag åkte fin fint tempo.
5 Km på 25 minuter. Ja, inte så illa. Har knappt stått på mina skidor iår.
Vi vann pris också. Vårat lag! En fruktkorg. Sen vann jag även skidvalla.
Fast de gav jag till pappa. Han behöver det nog mer än mig.
Hem till Boda. Tog en titt in till farmor och pratade lite.
Sen startade jag bakandet. En hjärt sockerkaka till Andé.
En hjärtsockerkaka till Roar  Anita. Och sen en citron&limepaj till mamma&pappa.
Nu ska jag hoppa in i duschen. Göra mig iordning och sen
skjutsa Mamma & Pappa till speke.
Mendans jag ska på The Roof och äta gott med mina vänner.
Fin Fin lördag.


Lite bilder:


Mamma & Jag. Kanske inte världens mest tävlingsinriktade...


Team Boda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback