Helgen

Har återigen haft en jätte bra helg. Tack vare André.
Ibland är det bra att vara ifrån varandra, för när man väl ses
kommer man verkligen ihåg hur mycket man tycker om varandra.
Våran helg har mest bestått av sängliggande, Tv, kaffe & massvis med kakor,
promenader i soligt Kongsberg, mat & MASSOR med pussar.
Men nu sitter han på tåget påväg hem, hatar att säga hej då.
Men jag kommer hem på fredag så nu var det inte så farligt.
Våra föreläsningar var inställda idag så ska försöka ta kapp lite matte.
Sen blir de träning ikväll!! Har varit snuvig hela helgen. Men nu är det borta.
Förrutom min vanliga snuva som jag alltid har.

Kvällspromenad i Kongsberg.
Nu ska jag slå upp matteboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback