Helg

Var i skolan ca 2 timmar. Lite retnoskopering och sen hem. Handlade mat. Igen.
Men ska man ha besök så är de ju trevligt om den inte bara ska behöva äta tonfisk.
Nyser hela tiden! Liten baskilusk i kroppen tror jag. Lite små hängig idag.
Eller jag nyser, snorar & har huvudvärk. Tror det kallas förkyldning.
Nu bakar jag Tekakor, när jag tänker efter har jag nog aldrig gjort det förr.
Men någon gång ska ju vara den första. Mysigt när jag smittar ner degen med
snor & liknande. Ts.
Det blir nog ingen träning på mig idag. eftersom jag har tränat med förkyldning
en gång och aldrig mer.
Ska ha myskväll med mig själv. Senkväll, bakadpotatis & sängläge (har ej någon soffa)
Blir nog bra för min förkyldning.
Nej. Ska baka ut mina tekakor.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback