Fredagsmys.

Ja, då har jag fredagsmys. Själv. Ganska skönt.
Jag har tvättat 3 maskiner med tvätt. Tvätt i hela lägenheten!!
Bakat Tekakor (mumms) och en Ellen´s kladdkaka.
Slängde ihop en vaniljsås som jag ska smaska till min kladdkaka sen.
Vadå det är ju fredag? Fredag utan efterrätt? det går ju bara inte.
Jag hade glömt att livet utan mikro kunde vara så sbvårt.
Bakad potatis i ugn, ja det tog en aningens längre än beräknat.
Den har snart varit inne i en timme. Men snart så ska nog jag också
få mat.
Snorar lite lagomt, men inte så jag dör. Positivt.
Imorgon kommer min LooOoOoOve. Ska bli så mysigt så!

Måste tacka två små fior för att ni gör Kongsberg så BRA!
Erle H.Veim & Lisbeth Säter (fast egentligen med norskt ä) blivande optiker!
Mina fina norska vänner.
Puss.
Nu ska jag gå och se om potatisen är KLAAR.
Puss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback