Fredag!

Skönt. Fredag! Ska hem till Värmland. Yeeej.
Ska ha ORBI idag. Föreläsning & labb.
Sen ska jag & Lisbeth springa hem och hämta våra väskor och
sedan sätta oss på tåget. Kul med lite resesällskap!
Sen lämnar hon mig i Oslo. Hon åker till Moss och jag ska invänta
tåget till Charlottenberg. Kl 17:44 ska jag anlända till Challa.
Då ska jag pussa på min pojkvänn. Kanske träna.
Sen ska jag få mat av Roar & ANita. JAAA riktig mat, sån god
fin mat. Lovley. (Jag är student! tonfisk är det lyxigaste jag äter)
Sen ska jag snällt lägga mig i soffan och se på tv och somna lite
för tidigt!
Fin fredag.
På lördag ska jag, mamma & våran granne Berith åka skidvärling
i åmotsfors. HA. Spännande.
nej ojj måste ta på mig skorna och traska ut i kylan.
Ha en fin dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback