Fredag

Äntligen Fredag! Igårkväll satt jag & Erle med våra rosa pyjamasbyxor, trötta ögon och såg på OS.
Gick ju inge vidare för Sverige, så jag var norsk igår också!
Så imorse var det inte så kul att gå upp, lite för lite sömn.
Precis ätit frukost. Ska slänga på mig lilte kläder & fixa håret innan skoldagen väntar.
Det har total-snöat i 2 dygn nu!! Helt sjukt. Tror det aldrig kommer bli vår här i Kongsberg.
Har föreläsning 8-10 i ORBI. Sen ledig i 4 timmar. Lisbeth och jag ska plugga matte,
slipa glas till våra glasögon och sen kl 14-16 så är det grupptimme och en ny
oppgave. Sen ska jag hem. Lägga ner de sista i min resväska.
Sen, Sen är det bara tågresa kvar. Sen är jag hemma.
Och då är det vinterferie.
Skönt.
Dags att möta dagen!
Ha en fin fin dag vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback