Biologi,

Släpade med mig André till doktorn. Men vänta 2 timmar på halsprov var
att ta i. Så vi tog en lunch på Jenny´s och sen körde jag hem honom till
Charlottenberg.
Vi myste lite, pratade och hade skrattanfall. Sen åkte jag mot Arvika.
Sanna ringde, frågade vad jag skulle göra i Arvika.
Helghandla åt mamma. Hon ville med. Så fick hjälp med handlingen av
världens bästa sanna. LÄnge sen jag såg henne. Gick runt ICA och gjorde allt
för att försöka få henne till Kongsberg till hösten. Hon skulle söka iallafall.
Nu har jag rensat kylskåpet åt mamma & fyllt med massa mat.
Ska nog baka Chiabatta tills mamma & pappa kommer hem.
Fast har bara jästen som jag ska ha till mitt bullbak på fredag.
Men kan köpa en ny imorgon!!
Nybakat bröd till kvällsmat vore icke fel.
Sen ska jag fixa alla biologifrågor och skriva ut dem också.
Dags att börja plugga nu!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback