Beroende

Jag tror jag är beroende av 3 saker:
  • André
  • Kaffe
  • Blogga
André är inget negativt beroende inte. Kaffe, jaa kanske inte det bästa. Dom säger att man får gula tänder. Inte har jag märkt nått iaf! Blogga, Kan inte hjälpa att jag tycker om att skriva, och jag vet att min familj & vänner tycker om att läsa om vad jag har för mig om dagarna.
Jag har varit på veckans roligaste träningspass. Stepp. OoOo KUL! Älskar när man står där och svetten sprutar, man får till den där svåra snurren på brädan och sen är man så trött att man glömmer bort att andas ibland.
De är träningslycka det!
Nu har jag ätit yoghurt & musli. Yoghurten i norge är mycke godare än den i sverige.

Nu ska jag & Erle se på Johan Falk. Blir en fin avslutning på dagen.
Imorgon väntar en djälvuslaps dag i skolan. föreläsning 8-10. Jobba med uppgiften som ska in på fredan 10-14. 14-16 grupptimme. 16:00 mäta blodtryck.
Sen ska vi antagligen vara kvar och jobba ännu mera med uppgiften!!!
Uscha uscha.
Längtar så tills André kommer!!! Vill se han NUU!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback