Vilken Start.

Mitt jullov började ju bra.
När jag kom till Oslo S och glatt tittade jag upp på tavlan där avgångarna går.
Vad står det om Stockholms tåget?.
INSTÄLLT. INSTÄLLT. JA MEN TACK.
Det är inte så att de kan säga att tåget är inställda när man köper biljett
2 timmar tidigare. Nej Nej Nej.
Ta fattiga studenters pengar.
Jag väntade lite på Oslo S för att se om de skulle hända något med ersättnings
bussar. Klockan tickade på...
Kollade upp och det enda som stog - Kongsvinger spår 19.
JA men sen då? Hur kommer man från Kongsvinger?
Nej, de blev droppen. Lite lätt sliten som jag var + motgångar = Kristin grinar.
Där stod jag på Oslo S hade precis fått jullov och grinar.
Inte lätt när det är svårt.
André slängde sig ut i rusnings trafik. Hämtade mig.
Och nu sitter jag här.
I Oslo. Håller på att laga mat åt mig & André.
Sover här i natt, så åker vi tillsammans hem i morgon istället.
Det ordnar det ju sig tillslut.
André är och tränar och jag äter godis. Han blir av med kalorier och jag lägger på mig lite.
KANON.

Kommentarer
Postat av: ilse marie

2010-12-16 @ 19:23:56
Postat av: ilsemarie richardson

uch då stackare! men tur att det ordnadesig!

2010-12-16 @ 19:25:17
Postat av: Anonym

Men nå har du endelig fått juleferie da og du kan slappe av og kose deg. klem

2010-12-16 @ 23:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback