Ljuvligt.

Att ha jullov.
Det är så skönt. Inga måsten. Jag kan göra vad jag vill
UTAN dåligt samvete. Härligt Härligt.
Helgen har varit kanon. I fredags kom jag & André till Boda. Uppdukat
bord, mat, vin och tv:en.
Sov länge på Lördag. Jag & André bakade pepparkakor och packade in paket.
Sen till Challa. Där var det julbord med Andrés föräldrar.
Sen mys framför tv:en. Och somnade bredvid världens bästa.
Sov till halv 12!!! Något händer med mig...
Frukost, skidor, shopping, hanboll, 4:e Advents mys med Sara, Ola, Micka & André x2.
Åt god mat, tjötade, såg på film och bara va.
Sen halkade jag och André åt varsit håll. Han mot Norge och jag mot Boda Vissa gånger
är det verkligen hemskt att säga hej då.
Men snart är det jul, och då ska vi ses varje dag. Har jag bestämt.
Nu har jag bakat saffrans krans , packat in julklappar, ska baka pepparkaksmuffins nu.
Sen ska jag åka till staden och hämta Carro och vidare till K-stad för mys med fröken Falk.
Jag ska lära henne att sticka.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Fridulinus

Saffranskrans!! Ååh, MUMS! Jag vill ha! D Låter som du har det superdupermysigt - det tycker kusin om :) Fortsätt så! Det är du verkligen värd efter allt slit! (och sorry för dålig uppdatering på bloggen, men nu har jag bättrat mig lite åtminstone) ;)



Hälsa din far, mor och Andre så mycket :)

Stoooor julkram

2010-12-21 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback