Helg.

Det är skönt att ha helg.
Igår hade jag och Adnré mys fredag.
Pasta med räksås, tv. Låg på golvet med massa kuddar
och täcke och myste. Bara vi två.
Nu gick jag upp tidigt fastän inte André ville (mutade honom med frukost på sängen. Då släppte han iväg mig)
Har ätit frukost, tvättat kläder och försöker värma upp huset. Det var 13 grader när vi kom hit igår, nu har vi fått upp det till 16-17. Ugnen är på, alla element är på gång. Så snart får vi nog upp värmen.
Sitter och läser okulär biologi. Var oerhört skönt  med en vilodag igår.
Ska inte läsa så mycket idag. Men några timmar är bättre än inget.
Kl 2-3 ska vi på lunch hos mormor och morfar. Ska bli mysigt!
Sen hem och fixa någon mat. Sen vid 7 tiden kommer Micka, André och Sara för lite bubbelbad
och eventuellt någon Öl. Så blir inte överdrivet mycket läsning idag.
Men jag är värd en helg att vila huvudet lite.
HAhaaaa. gamal bind. första året på gymnasiet. hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback