God morgon.

Jag har kommit på att jag sover dåligt när jag är hungrig + att jag har mycket att tänka på.
Så överdrivet mycket sömn blir det inte i min hybel.
Men på Fredag ska jag sova tills jag vaknar.
SKÖNT.
Har varit uppe en timme. Tog mini spa på morgonen. Sen frukost och kaffe.
Bädda sängen och sminka sig. Så. Här sitter jag klockan 7 på en ledig morgon
och ska sätta igång att grilla hjärnceller. Det enda som håller mig uppe och går är att det är
28 timmar kvar tills jag har skrivit klart min sista eksamen och därmed har jullov.
Bara att stå ut en sista dag.
Sen lovar jag att min blogg kommer bli lite roligare. Läsa att jag läser hela tiden måste
vara oerhört tråkigt.
Nu sätter jag igång dagens Arbete och hoppas min hjärna fattar något.
Och denna mannen kommer nog också vara en aningens överlycklig när jag får
slut på mina eksamner imorgon.
(Jag har plågat honom  under en månads tid med mitt eksamens-monster...)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback