God Jul

Vilken härlig julafton.
Vaknade bredvid andré, myste och åt frukost.
Sen tog jag pappas bil hem, sjöng julsånger och njöt i mina solglasögon.
Hjälpte mamma lite när jag kom hem, sen tog jag och min mor & far årliga jul
promenaden. Hälsade God jul till farmor och farfar och även kusin Jenny och Eva & Ulf
när vi ändå var ute på tur.
Sen kom Mormor, Morfar, Kajsa & Johan åt massa mat och blev mätta och goa.
Öppnade paket, pratade och myste.
Kos.
Fick massa fint. Jag har nog varit snäll i år igen.
Kreativ familj jag har. Kajsa hade gjort en Optiker tavla till mig.
Och Morfar fin ljusstake.
Fick massa massa annat fint. Nu njuter jag av frukost och ska krypa ner under
en filt och läsa bok.
Ikväll ska jag träffa fina vänner!
(Vände visst lite fel på bokstäverna bara...)


Tack för tippsen Gunilla. Jag har faktiskt fått ont i nacken när jag suttit länge och stickat, nu ska jag tänka på min hållning (:
God Jul på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anita :-)

Fortsatt god jul til deg og dine Kristin og nok en gang tusen takk for fine julegaver.Du er kreativ og flink jente :-)

2010-12-25 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback