.

jag kanske inte har varit så effektiv som jag trodde dessa två timmar skulle vara.
Jag hittade Frida på Facebook. Blev sittande och skrev med henne ett bra tag.
Ibland är det tur att man har internet. Här satt jag i Kongsberg kl 06:00 och åt frukost.
I Australien satt Frida och åt lunch. Vi räknade ut att det var ca 45 ° skillnad mellan oss.
Haha. Bra start på morgonen blev det iallafall.
Nu har jag sminkat mig klar. Diskat och bäddat sängen.
Igår kom jag på vad jag ska jobba med när jag blir stor.
Ortoptist. En optiker som jobbar innan Ögonläkaren. Oftast med barn med synproblem
och liknande. Det ska jag bli när jag blir stor! Vill gärna jobba med barn tror jag.
Ska undersöka detta vidare.
Men först ska jag väl se till att klara alla ekamen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback