2/3

Jag är trött. Men på något konstigt vis sitter jag här.
Vaken. Ska läsa.
Igen.
Jag förstår att min blogg kan vara en aningens tragisk just  nu.
Vad gör jag om dagarna? Jag läser.
Vad gör jag om kvällarna? Jag läser.
Jag vaknade till och med i natt och funderade på hur man skulle göra en bra
Anamnese. Sjukt.
Så kära vänner, älskade familj. Stå ut.
Nångon gång i framtiden (2 veckor) kommer mitt liv kanske bli
roligare.
Jag satt och tänkte på varför jag bloggar egentligen.
Jag tycker visserligen om att skriva, men varför här där
alla kan se.
Och kom slutligen fram till att jag gör det för
att mina vänner/familj ska kunna ha lite koll på mig här
borta. Därför skriver jag.
Nu ska jag dra igång dagen. Längtar så enormt mycket tills imorgon efter kl 12.
Eksamen 2 skriven och jag ska åka hem! Med André. Och jag ska inte läsa en
endaste rad imorgon! Halleluja. (börjar visserligen om igen och läser på lördag men....)
Fina kusiner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback