1 December.

Hade verkligen tänkt gått upp bra mycket tidigare än det jag gjorde idag.
Men jag kände att jag behövde få sova ut. Ladda om efter gårdagen.
Så nu sitter jag här, utvilad och redo att återigen proppa huvudet fullt med
information.
Igår när jag skulle sova kom alla negativa tankar, låg och tänkte på alla
slarvfel jag gjorde, alla frågor jag inte kunde på tentan... Men jag kan ju helt
enkelt inte göra någonting med det nu!
Lämna bakom sig är nog den bästa och enda lösningen.
Jag älskar att gå upp tidigt på morgonen, sitta uppe och äta frukost, läsa bloggar
och bara ta det lugnt. Till Andrés stora förfäran... han uppskattar inte det llika mycket att
jag kilar upp tidigt på helgerna och inte vill ligga kvar i sängen.
Nu ska jag nog ta och diska, fixa mig iordning och sedan grilla lite hjärnceller.
Känner att min springtur igår gjorde underverk för mitt humör!
Jag är positiv och glad.
Härligt!
Söta vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback