Torsdag

Så var det Torsdag.
Igår var jag effektiv delux. Skola, sola, städa alla hyllor lådor och
grejer. Tränade en timme. Lagade mat. Fixade mig. Förfest med Grupp
Nr. 3. Sen Bar-Til-Bar runda. Barnen band vi fast i ett snöre med partyhattar
och glitter runt om sig. Söta så.
Vi spelade Dart, Barnen mot Faddrarna. Var en jämn match, tills
jag avgjorde och satte en Bull. Efter det så kände jag att kvällen
kunde ju inte bli bättre så jag gick hem och nannade kudden innan de
andra forsatte till Grand. (Kan också ha varit för jag hade en gruvsam mensvärk...)
Nu ska jag diska och sen iväg till skolan. Farmakologi. Spännande.
Regnet öser ner idag igen.
Hoppas det blir fint till helgen, för då ska jag åka båt med familjen Lilloe-Larsen.
Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback