O nsdag

Jag hinner inte med bloggen.
Har fullt upp hela tiden.
Skolan är verkligen igång nu.
Idag har vi haft 6 föreläsningstimmar på rad.
Vilket har resulterat i huvudvärk och enormt trött huvud.
Ska få i mig lite mat piggna till och sen blir det rebuslöp.
Igår kom min fina pojkvän hit med min dator och min frys.
Han är bäst.
Såg på film och myste. Inte ofta vi gör det på veckorna!
Skönt att bo närmare varandra.

Så nu ska jag äta tonfisk och sen leka med faddrar och fadderbarn.
Kul har vi.
Imorgon är det redan torsdag. Snart fredag och hem till Värmland IGEN.
Den här helgen är det födelsedagskalas och träffa vänner helg + IKEA tur...
Sen blir det nog KOnsgberg ett par helger! Trött på att åka.
Nej. Måste skynda.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback