Tragiskt.

Funderar på att sluta blogga. Kommer visserligen inte kunna överleva utan.
Men hur kul är det att läsa vad jag pluggar på. För det är de enda jag skriver.
KUL LIV. Men jag gör det för jag har gett mig faan på att jag ska klara det.
Så vad gör man inte?
Jag vill inte ens tänka på hur många timmar jag suttit med näsan i fysik boken idag.
och det känns som jag absolut inte lärt mig något. HAA.
Ont i magen har jag också.
Den är så där dum och uppblåst. Strejkar mot fysik kanske?
Jag ska lägga mig i sängen och läsa ORBI istället och se om den blir gladare.
Tycker synd om mamma och pappa, dom skulle åka till Malta ikväll.
Men dom kommer ju inte iväg. Hoppas de kommer iväg imorgon.
Dom behöver lite semester! (:
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite innan jag nannar kudden.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback