Solig Söndag

Ja, Man blir ju bortskämd. MED SOL. Helt underbart.
Fast nu har jag dragit för gardinerna och ska glömma solen lite.
Och ge mig in i fysikens udnerbara värld. OOo jag är ironisk.
Har otrolig lust att ta en spring tur sen. André säger att jag inte får.
Men ska minsann fråga min personliga rådgivare; mamma. först.
Får vi se vad dommen blir...
Igår var jätte trevlig. Vi åt tacos och spelade kort..
jag började kvällen med bubbelvatten
slutade den med alkoholhaltiga drycker..,. (dock endast ett få)
Hälsade på Solveig som hade förfest, sen drog vi till grand.
Shakkade ett tag. Innan jag fick ont i magen och traskade hemmåt.

André ringde och väckte MIG. Det har aldrig hänt under våra två år tillsamans.
Någon gång ska väl vara den första.
Nu ska jag sätta igång.

ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback