Prio.

Vi har haft matte föreläsning. Jag somnade inte (kan bero på att jag sov 10 timmar i natt)
Var lite på matte lektionen.
Hemma.
Nu pluggar jag matte och tittar på solen ute.... och jag sitter inne med min mattebok.
Men jag måste fasiken prioritera skolan.
Upptäckte att det är skrämmande nära eksamen nu....
Får se om det blir någon träning. Eftersom jag har lite
ångest inför skolan. Men, får se hur de känns framåt eftermiddagen.
Man måste ju ha paus ibland.
Men nu käns det som jag borde låsa in mig i denna hybeln och bara
sitta och läsa.
Men till helgen får jag paus så de räcker. Ska hem. Pussa massa
på André (vi firar ju faktiskt 2 år, då får man pussas lite extra)
Sen ska vi kanske äta middag med vänner.
Kos.
Nej. MATTEEE, FYSIK, BIOLOGI, ORBI & OFTALMISK OPTIKK.
Nu jädrar ska här pluggas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback