OOORBI

GAAah.
Engelska böcker ÄR INTE KUL.
Jag sitter och läser högt för mig själv på otroligt dålig engelska.
Förstår kanske 2 ord per sida. Men ändå sitter jag och läser.?
Refraksjon & binokulär syn är inte så roligt.
Iallafall inte på engelska. Vet inte hur detta ska gå.
Med alldeles för många sidor att plöja igenom innan fredag nästa vecka!!
Nej. Attans. negativa tankar kommer över mig. NEJ NEJ NEJ.
Postitiv. JAA
(är egentligen inte positiv för 5 öre, men mamma säger att allt blir bättre då, så ger det ett försök)
Sitter i sängen, dricker citronvatten och har en scarf över halva ansiktet.
Lilla my toffsen på huvudet.
Och jaa.
Jag försöker lära mig något vettigt.
Enda jag tänker på är sommarlov.
Eller att få tillbaks mitt liv....

HAha
Bjuder på en fin bild:
Mitt tillfälliga liv & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback