Ojskipojski

Kommer ni ihåg det där barnprogramet med isbjörnen på en ö? Och en liten filur som sa Ojskipojski hela tiden.
kom precis på det...
Varför jag kom o tänka på det har jag ingen aning om...

Jag har suttit med näsan i böckerna. OOOvanligt. Känns som de leder någon vart iallafall,
Eller det måste göra det! Eksamen om: 5 dagar!
Jag har fått en enorm finne på ryggen, eksamen finne.
Jag har precis ätit rostat bröd (jag äter för att jag har tråkigt, detta är inte bra för bikini säsongen!
Men kommer väl antagligen inte ha tid att vistas så mycket på stranden så det går nog bra ändå.
Nej, om man ska slänga sig in i någon bok någon timma till.
Har en känsla av att det kommer bli jävligt skönt när eksamen är över och komma hem och
få sommarlov.
Och jag skulle gärna vilja se André...Får inte ses förrän om 2 veckor. 
Mutter mutter.
Nej. Ska trösta mig med någon rolig bok...
click to zoom
Ojskipojski.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback