Oj.

Jag har inte haft tid att skriva på ett tag.
Men nu är jag tillbaks till Kongsberg och har inte så mycket annat för mig.
Idag gick det seeegt att åka tåg.
Kom hem till en fin fin fiiin liten lägenhet med nya möbler.
Har ätit mat (tonfisk och ris, jag och André gjorde misstaget att ställa oss på vågen igår när vi kom hem från fjällen!! Så imorse var vi ute och sprang, nu är det tonfisk som gäller en stund framöver...)
Förrutom den enorma godisätningen vi hade i fjällen så har vi åkt skidor, ätit påsklunch i snön & njutit av solen, spelat massa Wii och poker. Haft det jätte härligt med famlijen.
Nu ska jag diska, dricka en kopp kaffe och sen kanske plugga lite.
Ikväll ska jag se på Tv med Lisbeth.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback