Lovley.

Har vridit mig hela natten, tror jag inte vant mig att sova själv riktigt än.
Vaknade med bultande huvud och en otroligt täppt näsa.
Nej men välkommen förkyldning.
Men man ska alltid se det positiva i det hela: Jag har inte ont i halsen.
Och det betyder att jag kan gå på Zumba ikväll. Vette fasiken vad det är för träning
egentligen. Men kul o pröva nått nytt.
Jag gjorde slingor p åLisbeth igår. Mina första, och troligen sista. Det är tur att jag
inte pluggar till frisör.. Ska se resultatet sen ;)
Annars händer det inte så mycket, det är onsdag = matte dag.
Men vi ska ta fram våra cyklar idag! Nu slipper vi gå!!
idag kanske vi inte kommer ha en tipp topp Kristin, bara så min
omgivning är medvetna om detta!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback