Lördag

Igår hade jag & Erle fredagsmys. Heta räkor, skitprat, fruktsallad. Tv. Mys.
Vi var bjudna på fest. Men både jag & Erle var som två zombier. Trötta och slitna.
Så vi valde att ligga i sängen och se på Tv.
Örjan kom och hälsade på en stund. När klockan blev 1 så låg alla tre nerhasade i sängen.
Så Elre & Örjan gick hem. Jag somnade så fort jag la huvudet på kudden.
Jag vaknade kl 8 imorse, dunder pigg.
Men tvingade mig att sova liite till. Sen har jag ätit frukost och sett på Grey´s anatomy i sängen.
Lyx. Nu är det kaffe och plugg som gäller. 
En promenad i solen ska hinnas med också. Har otroligt lust att ta en springtur ute.
Men min envisa förkyldning är kvar. Får vänta tills imorgon eller måndag helt enkelt.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback