Längtar

Det jag längtar mest efter nu, det är när vi 5 kommer vara i en och samma stad.
Ska bli så skönt. Massa lek & bus, med mina allra bästa vänner.
Ibland kanske man tar sina vänner för givet, man kanske inte hörs så mycket.
Men dessa 4 människor, ja dom finns alltid i min närhet & i mitt hjärta.
Dom är världens bästa vänner, och jag hoppas att dom förstår hur viktiga dom är
i mitt liv.
Puss på er.
en hel sommar med er, kan ju inte bli annat än bra.
(Bara för att jag gillar den här bilden så mycket.,. hahahaa)

RÖD PENNA TILL ER.


Jag orkar inte tänka på matte. Nu åker jag till min fina pojkvänn och ska strunta i allt som
har med skolan att göra. Bara för ikväll. Imorgon är en ny dag!
/ P&K


Kommentarer
Postat av: sara

i hjärtat <3

2010-04-23 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback